שעורים בסטודיו

פילאטיס מזרן

פילאטיס מזרן שיטת אימון לשיפור היציבה, שיווי המשקל כוח, גמישות והתארכות בשילוב נשימה יעילה להשגת תיפקוד אופטימלי של הגוף והנפש. התרגול במזרן נעשה כנגד משקל הגוף ותוך שימוש באביזרים שונים כמו גומייה, חישוק כדורים ואחרים. התרגול בקבוצות קטנות מאפשר מתן מענה ללקויות יציבה, מגבלות גופניות ולרמות השונות של המתרגלים.

פילאטיס מכשירים

שיטת אימון המשתמשת בהתנגדות קפיצים ובמשקל הגוף במיטות ובמכשירי הפילאטיס השונים: רפורמר, קאדילק, כיסא ואחרים, במטרה לשפר את היציבה, לחזק את מרכז הגוף, להאריך את השרירים והגב ולהביא את המתעמל לתחושת איזון של הגוף והנפש. תרגול במכשירים נעשה על מכשירים נעים, תוך שימוש ברצועות וקפיצים מכיוונים שונים לכן מצריך הקפדה, ריכוז וזהירות במהלך התרגול. מסיבה זו, אצלנו בסטודיו, מתרגלים בקבוצות קטנות תוך מתן מענה למתרגלים בעלי מגבלות גופניות, לקויות יציבה ורמות שונות של תרגול. התרגול בפילאטיס מכשירים יכול להקל בכאבים אורטופדיים שונים כגון כאבי גב, ברכיים, פריצות דיסק וכו'.

פילאטיס שיקומי

אימון בשיטת הפילאטיס תוך יישום עקרונות בסיסיים של השיטה במטרה להביא את המתעמל לאיזון של מערכת השרירים והשלד, לחיזוק מערכת היציבה, לשיפור תנועתיות המפרקים, תיקון לקויות יציבה, הגדלת טווחי תנועה, הארכה וגמישות, אימוץ הרגלי נשימה נכונים להעלאת המודעות של הגוף והנפש. פילאטיס יכול לסייע עם כאבי גב תחתון וצוואר, כאבים בחגורת הכתפיים, תהליך תומך שיקום לאחר פציעות ספורט, בעיות ברכיים ויציבות קרסוליים ועוד.

פילאטיס בהריון ולאחר לידה

אימון פילאטיס במהלך הריון ולאחר הלידה יכול לסייע בהפחתת מתחים בגב התחתון, בעמידה זקופה והארכת הגב, והפחתת מתח בחגורת הכתפיים ועוד. אימון הפילאטיס שם דגש על חיזוק שרירי רצפת האגן ומתן מענה עבור שינויים לא רצויים העלולים להופיע במהלך ההריון ולאחר הלידה.

יוגה

תרגול יוגה מייצר איזון בין הגוף והנפש, חיזוק הכוח הפנימי, גמישות, התארכות ונשימה להשגת שלווה נפשית ורגיעה. תרגול היוגה יוצר בנו שינוי עמוק המשפיע על אורח חיינו. תרגול היוגה מתאים לכולם בכל גיל תוך עידוד המתרגל להקשבה אמיתית לגופו ולמקום הפיזי והנפשי בו הוא נמצא באותו הרגע.

עיצוב דינמי

אימון דינמי לחיזוק הכושר הגופני, שיפור שיווי המשקל, כוח וקואורדינציה. האימון משולב באביזרים המסייעים להגברת ההתנגדות וליצירת אימון עצים ולשריפת שומנים. כמו כן, תורם האימון בחיזוק סיבולת לב ריאה, חיזוק השרירים והשלד.

TRX

אימון TRX זהו אימון פונקציונאלי הנעזר ברצועות ייעודיות כנגד משקל הגוף לשיפור מרכיבי הכושר הגופני, סיבולת לב ריאה, חיזוק השרירים והליבה, עבודה על שיווי משקל וקאורדינציה. בשל מגוון התרגילים הרב והשינוי שזוויות שיטת אימון זו מתאימה לכולם ונותנת מענה למגוון רחב של אוכלוסיות ורמות מתעמלים.

צרו איתנו קשר!

חייגו ל- 054-6556778 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

סגירת תפריט